torsdag 1 december 2011

1 december

Vad tiden går fort, 24 dagar till julafton!

Första advent låg ju tidigt i år så vi har ju redan haft en försmak på julen. Det känns som om bloggen just nu är väldigt inriktad på jul och mindre på det som var tänkt från början, men det är ju också julförberedelser som händer i Jennys kök just nu. I helgen blir det ännu mer jul då vi ska träffa familjen för julgodistillverkning och glöggdrickning, så nu sitter jag och funderar på vilka godheter jag ska ta mig an. Det finns en stor risk att jag plockar några recept från Johanna Westmans bok: Julgodis, som jag skrivit om tidigare.

Dagen till ära fick två julstjärnor flytta in i mitt kök som genast lyste upp i fönstret och gav lite färg till mitt annars så gråa och vita kök.




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar